1)SILA KLIK BUTTON LIKE DIBAWAH
2)SELEPAS LIKE, KLIK SUPPORT US! UNTUK TERUSKAN...



Powered By GosipPanasss
Support Us!

Fakta Remaja Di twitter

on Tuesday 8 October 2013

Semenjak aku ada Twitter, aku mula berjinak berfalsafah di Twitter. Tetapi cerita di Twitter dan Facebook tidak banyak bezanya. Balik-balik, cerita cinta juga yang dikongsi oleh pengguna. So, here i wanna share my tweet about Love:

 1. Orang ForeverAlone selalu tweet pasal cinta. Mungkin mereka ini memang pakar dalam bercinta

 2. My parents will curse me as Anak Derhaka if im with you. I dont want become Si Tenggang, so please stay away from me #DialogUntukCrush 

 3. Dulu time kecil, kalau tanya nak kahwin dengan siapa, mesti cakap, 'nak kahwin dengan mak.' Besar betul pengaruh ibu, wanita yg paling COOL.

 4. Saya tahu saya single, tapi saya belum bersedia guna agama untuk pikat wanita. Ibadat saya bukan untukdilelongkan.

 5. Ramai yang tweet ayat berbunga, mengalahkan Shakespeare.

 6. Saya bangga dapat bertutur bahasa Cambodia dengan fasih. Tapi sampai sekarang tak berjaya tackle awek species Indochina .

 7. Aku tak faham kenapa Ustaz yang suka berbicara soal cinta remaja lebih famous dari Ustaz yang berbicara soal nasib Ummah.

 8. Aku menjadi jelek dengan 'cinta' kerana berimbun bani Melayu suka berbicara soal cinta. Tak tahu la jika 'cinta' adalah masalah utama Dunia.

 9. Masalah cinta dikongsi.Masalah kebuluran di Sudan, keganasan di Urganda, penindasan di Uighur, talibanisasi di Afghan, bila lagi nak share?

10. #ForeverAlone la konon. Tuhan, Mak Ayah, adik-beradik, dan kawan-kawan kau nak campak mana? 
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

You May Also Like

 
© . All Rights Reserved